First days - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Ilse Snijders - WaarBenJij.nu First days - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Ilse Snijders - WaarBenJij.nu

First days

Door: Ilse Snijders

Blijf op de hoogte en volg Ilse

19 Juli 2015 | Thailand, Singburi

Na een reis van 33 uur ben ik dan eindelijk in Singburi aangekomen.

Ik vloog eerst vanaf dusseldorf naar Abu Dhabi. Dit was een vlucht voor ongeveer 6 uur. Naast mij zat een Nederlands meisje dus het was best gezellig. Nadat ik was geland op Abu Dhabi had ik 2 uur de tijd om over te stappen maar toen ik aankwam zag ik dat ik 2 uur vertraging had. Dus ik ben rustig wat gaan eten en heb een beetje rond gekeken op het vliegveld. Na 4 uur wachten konden we eindelijk de lucht in. Deze vlucht duurde ook 6 uur maar ik heb veel geslapen.
Toen ik op Bangkok aam kwam werd ik ontvangen door meneer Korn. Hij bracht me naar de andere meiden op het vliegveld die al zaten te wachten. Na nog 2 uur wachtem tot we compleet waren konden we eindelijk vertrekken.
Bij bus zijn we naae Singburi gegaan wat ook weer 4 uur duurde.
Toen we aankwamen zijn we ontvangen door Phil. Hij heeft ons rond geleid en erna zijn we gelijk gaan slapem omdat we zo moe waren.

Na een nachtrust van 13 uur werd ik om 11 uur wakker.
Na kennis gemaakt te hebben met derest die inmiddels waren gearriveerd zijn we met zn alle naar het zwembad geweest.

Vanavond hebben we rustig gerelaxed en morgen gaat het programma echt beginnen.