Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ilse Snijders - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ilse Snijders - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Op 17 juli is het dan eindelijk zo ver en zal ik vertrekken naar Thailand, Singburi om precies te zijn. Ik zal daar voor een maand vrijwillgerswerk gaan doen.
De eerste week zal ik vooral kennis maken met de cultuur. Dat wil zeggen tempels bezoeken en thaise kook en taallessen volgen.
De tweede week zal ik onderleiding van een gids een trekking door de jungle doen.
De derde week begint het vrijwilligerswerk echt pas! Ik ga een week lang bij een olifantenproject helpen.
De allerlaatste week zal ik een weeshuis gaan helpen.
Na een maand zal ik dan (helaas) weer naar huis moeten.

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2015

First days

19 Juli 2015

Nog een paar dagen!
Ilse

Actief sinds 14 Juli 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 915

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: